LAGT I INDKØBSKURVEN

:-

Fortsæt med at handle
Gå til kassen »

Handelsbetingelser

1. Leveringstid

Næsten alle produkter i vores butik er lagervarer. Normal leveringstid er to til tre hverdage fra det tidspunkt, hvor din ordre er afsendt. Bestillinger afgivet før kl. 14.00 sendes samme dag. I tilfælde af forsinkelse kontakter vi dig hurtigst muligt, og du har herefter ret til at fortryde købet uden beregning.

2. Forsendelsesomkostninger

Forsendelsesgebyr er 49 DKK i Danmark, uanset hvor meget du bestiller.
Ved forsendelse til udlandet gælder andre fragtomkostninger, se punkt 9.

3. Priser

Alle vores priser er i Danske kroner og inklusive moms. Vi tager forbehold for prisjusteringer og fejl i prislisten. Det er dog altid prisen, som du bekræfter ved kassen ved købet, der gælder.

4. Betaling

Når du klikker på knappen "Fuldfør køb" ved kassen, påtager du dig en betalingsforpligtelse. Betaling foregår sikkert og problemfrit gennem Klarna Checkout. Du identificerer dig selv ved at give nogle simple oplysninger og kan vælge den betalingsmetode, der passer dig bedst.

Umiddelbart efter du har gennemført dit køb, vil en ordrebekræftelse blive sendt til dig på den e-mailadresse, du har angivet. Ordrebekræftelsen indeholder oplysninger om din ordre og købsbetingelserne. Tjek venligst dit spamfilter, hvis du ikke kan finde din ordrebekræftelse.

Fuldstændige vilkår kan findes under hver betalingsmulighed ved kassen.

5. Forudbestil og reserver varer med lang leveringstid

Nogle produkter, der vises i vores onlinebutik, vil kun være tilgængelige for bestilling flere uger i forvejen. For at du ikke skal forudbetale hele din ordre længe før din vare er klar til at blive leveret, bruger vi et fleksibelt bookingsystem. Varer, der har en leveringstid på mere end to uger, er inkluderet i dette bookingsystem. Du kan bestille disse varer ved blot at bestille dem som normalt i vores netbutik. Når du foretager en reservation, betaler du kun en udbetaling på 20%. I forbindelse med din booking modtager du en reservationskode via e-mail, som er gyldig for netop dit bestilte produkt.

Bemærk venligst, at alle leveringsdatoer angivet på disse produkter er ESTIMEREDE leveringsdatoer, som kan ændres . Desværre sker det, at produkter er forsinket af producenten, og det er helt uden for vores kontrol. Det eneste, vi kan gøre ved dette, er på forhånd at markere produktet for eventuelle forsinkelser og håbe på tilgivelse. Alle estimerede leveringsdatoer angivet på hjemmesiden downloades automatisk direkte fra vores leverandører. På den måde bliver de løbende opdateret i netbutikken, men vi har desværre ikke mulighed for at kontakte jer og informere om eventuelle forsinkelser. Kontakt os, hvis dit bestilte produkt er blevet forsinket, så vender vi tilbage med en aktuel forventet leveringsdato. Skulle din bestilte vare blive forsinket, har du også mulighed for at få den erstattet med en tilsvarende vare eller annullere din booking og få din udbetaling tilbage.

Så snart din reservation er på lager, vil en ny e-mail blive sendt til dig med information om, at din reserverede vare er tilgængelig for bestilling. Du kan derefter nemt bestille dit produkt ved at indtaste din reservationskode ved vores kasse.

Fra det tidspunkt, dit reserverede produkt er på lager, har du tre måneder til at gennemføre købet. Hvis du ikke foretager købet af din reservation i løbet af disse tre måneder, vil din reservationskode udløbe, og din udbetaling vil gå tabt.

Hvis du ikke er tilfreds med det bestilte produkt, når du får det hjem, gælder samme bytteret som for andre varer. Se mere under punkt 7.

Hvorfor skal jeg forudbestille?
Mange af de produkter, der er tilgængelige som forudbestilling/reservering, er kun fremstillet i et begrænset oplag. Ved at oprette en forudbestilling sørger du for rent faktisk at få et eksemplar, når produktet kommer på markedet.

At tilbyde bookinger er også en måde for os at kunne tilbyde produkter, som vi ellers ikke ville have taget på lager. Hvis der ikke er interesse for et produkt, der er tilgængeligt som forudbestilling eller som ordrevare, tager vi ikke produktet på lager. Hvis du er interesseret i et produkt, er det derfor vigtigt, at du booker det for at sikre dig, at du får produktet.

Ved at booke kan du også nemt dele din betaling op. Du betaler kun 20% i udbetaling, når du foretager forudbestillingen, og derefter betaler du de resterende 80%, når dit bestilte produkt er klar til at blive sendt.

6. Åbent køb

Vi tilbyder 30 dages returret. Returret gælder ikke, hvis varen grundet sin beskaffenhed ikke er egnet til returnering. I løbet af november og december tilbyder vi 60 dages returret, så du har mulighed for at bytte din vare efter jul, hvis den var tænkt som en julegave.

BEMÆRK! Da emballagen er en vigtig del af de samlerobjekter, vi sælger, kan vi ikke modtage en returvare, hvis emballagen er beskadiget eller forseglingen er brudt. Hvis emballagen er forseglet eller lukket med for eksempel varmeforsegling, lim eller tape, må ingen af disse forseglinger brydes. Hvis det er muligt at åbne pakken uden at beskadige den på nogen måde, er det selvfølgelig muligt at åbne pakken og se på produktet, inden du sender det retur. For at vi kan godkende en retur, skal produktet og dets emballage blot være i uændret stand.

Hvis varen er i uændret stand, og du ønsker at returnere eller bytte, skal du gøre følgende:

1. Kontakt info@heromic.dk og oplys dit ordrenummer, så vender vi tilbage med en QR-kode via e-mail. Det er også muligt selv at betale for returneringen ved at sende varen retur til følgende adresse:

Adorme AB
Wilhelm Kåges gata 96
13452 Gustavsberg
Sverige

2. Udfyld og send varen sammen med den returseddel, der fulgte med dine varer i pakken.

3. Indlever pakken på dit nærmeste Postnord posthus og vis QR-koden, så udskriver de en adresselabel til dig.

Husk at pakke returen godt ind , så produktet og dets emballage ikke bliver beskadiget under returneringen. Ved godkendt returnering refunderer vi dig inden for 14 dage efter, at du har informeret os om returneringen. Refusionen kan dog blive forsinket, indtil returneringen er ankommet, eller indtil du har fremlagt bevis for, at varen er returneret, alt efter hvad der kommer først.

7. Fortrydelsesret

Du har ret til at trække en ordre tilbage ved at efterlade eller sende os en meddelelse herom inden for 14 dage fra den dag, varen blev modtaget. Sammen med din ordre er der vedhæftet en returformular, som du kan bruge, hvis du fortryder dit køb. Denne ret til at fortryde aftalen gælder ikke, hvis varen grundet sin karakter ikke er egnet til returnering.

Kontakt os, så vender vi tilbage med en QR-kode for at sende varen tilbage for vores regning. Det er også muligt selv at betale for returneringen ved at sende varen retur til følgende adresse:

Adorme AB
Wilhelm Kåges gade 96
13452 Gustavsberg
Sverige

BEMÆRK! Hvis den returnerede vare ikke er i uændret stand, har vi ret til at opkræve en erstatning for varens værdiforringelse. Da emballagen er en vigtig del af de samlerobjekter, vi sælger, kan vi ikke tage imod returvarer, hvis emballagen er beskadiget eller forseglingen er brudt. Hvis emballagen er forseglet eller lukket med for eksempel varmeforsegling, lim eller tape, må ingen af disse forseglinger brydes. Hvis det er muligt at åbne pakken uden at beskadige den på nogen måde, er det selvfølgelig muligt at åbne pakken og se på produktet, inden du sender det retur. For at vi kan godkende en returnering, skal produktet og dets emballage blot være i uændret stand.

Ved godkendt returnering refunderer vi dig inden for 14 dage efter du har informeret os om returneringen. Refusionen kan dog blive forsinket, indtil returneringen er ankommet, eller indtil du har fremlagt bevis for, at varen er returneret, alt efter hvad der kommer først.

Bemærk venligst, at vi ikke kan modtage retur i tilfælde af beskadiget emballage.

8. Klage

Skulle der være mistanke om, at produktet er i stykker, når det ankommer, forpligter vi os naturligvis til at udbedre manglen uden beregning. Som kunde har du 3 års reklamationsret. Reklamationen skal indberettes, så snart fejlen skulle være opdaget. 2 måneder anses for at være en rimelig tid til at opdage, om produktet er beskadiget eller defekt.

Vi kan kun erstatte produkter med fabrikationsfejl. Vi kan desværre ikke erstatte produkter, der er gået i stykker på grund af uagtsomhed fra kundens side.

For at en reklamation kan godkendes, skal produktet returneres i sin helhed.

Kontakt os, så vender vi tilbage med en QR-kode, der skal bruges for at sende varen tilbage for vores regning. Det er også muligt selv at betale for returneringen ved at sende varen retur til følgende adresse:

Adorme AB
Wilhelm Kåges gata 96
13452 Gustavsberg
Sverige

9. Levering til udlandet

Hvis du bor uden for Danmark eller Sverige, er du velkommen til at besøge os på Heromic.dk eller Heromic.se. Hvis du bor uden for et af disse lande og ønsker at afgive en ordre, bedes du kontakte vores kundeservice (info@heromic.dk). Vi er ikke ansvarlige for eventuelle toldgebyrer, der måtte opstå. Du skal muligvis også betale dobbelt moms.

10. Udsolgt eller forsinket vare

Hvert produkt i vores onlinebutik har en estimeret leveringstid. Desværre kan der dog opstå fejl i lagerniveauer, og ordrevarer kan blive forsinket. Skulle det, du bestiller, mod formodning ikke være på lager eller blive forsinket, vil vores kundeservice kontakte dig via e-mail. Du har så mulighed for at få en erstatningsvare eller annullere din ordre.

11. Aldersgrænse

For at bestille hos os skal du være mindst 18 år gammel.

12. Annullering

Du har ret til at annullere din ordre, indtil du har modtaget den. Hvis du ønsker at annullere din ordre, er det vigtigt, at du kontakter os og giver os besked. Hvis du lader din ordre returnere uden at annullere ordren, klassificeres dette som en uafhentet forsendelse, og du vil blive opkrævet DKK 199.

13. Uafhentet forsendelse

Forsendelser, der ikke er afhentet og sendes retur til os, betyder, at kunden bliver opkrævet 199 DKK. En ordre forbliver på dit leveringssted i to uger, før den returneres til os. Gebyret sker for at dække vores omkostninger til forsendelse og håndtering af ordren. Bemærk venligst, at en ikke-afhentet ordre ikke er det samme som et annulleret køb. Hvis du kontakter os og meddeler, at du fortryder dit køb, har du naturligvis ret til at sende din ordre tilbage, uden at vi opkræver 199 DKK.

14. Beskyttelse af persondata (PuL)

Du har efter anmodning ret til at få alle oplysninger gemt om dig i vores kunderegister ændret eller slettet. Kontakt i så fald kundeservice. Bemærk venligst, at dine adresseoplysninger er nødvendige for, at vi kan sende din ordre. Her kan du læse mere om vores Persondatapolitik.

15. Cookies

Vi bruger cookies. Du finder mere information om vores cookies i vores Cookiepolitik .